Veelgestelde vragen (FAQ)

Ontwerpen

Ik krijg een foutmelding als ik mijn afbeelding probeer te uploaden

Dat is vervelend! Waarschijnlijk is de kwaliteit van jouw afbeelding (eigenlijk) aan de lage kant. Dit kan bijvoorbeeld een lage resolutie zijn of een lage DPI. Het is mogelijk om via de contactpagina de afbeelding toe te sturen. Dan zullen wij bekijken of de afbeelding hopelijk toch geschikt is en dan sturen we je het omgezette bestand z.s.m. toe, zodat je alsnog aan de slag kunt in onze ontwerp tool!

Wanneer u op de product pagina op “product personaliseren” klikt dan komt u in onze ontwerp software. Vervolgens kunt u links boven uw eigen afbeeldingen of logo’s uploaden. Ook kunt u eenvoudig een ontwerp maken met de door ons al gemaakte designs door te klikken op “designs” aan de linkerzijde. Deze kunt u eenvoudig aan uw ontwerp toevoegen, en daarna bijvoorbeeld een naam er aan toevoegen door een “tekstvlak” toe te voegen.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om te zien of wijzigingen nog mogelijk zijn voordat de bestelling is verwerkt.

Vaak zetten wij een logo of afbeelding om naar zwart-wit en zullen de zwarte lijnen en contouren gebruikt worden voor de uiteindelijk contouren. (Portret)foto’s of afbeelding met meer details kunnen ook worden omgezet doormiddel van een raster algoritme. Zo blijven toch veel details zichtbaar in de uiteindelijke gravure.
Wil je graag eerst vrijblijvend een voorbeeld ontvangen van jouw logo of afbeelding als gravure? Neem dan contact op en stuur ons de afbeelding waar het om gaat.

Wij zullen altijd eerst contact opnemen als we twijfelen of een afbeelding of een foto wel geschikt is om te graveren. Mocht een foto niet geschikt blijken om te graveren en heb je de bestelling al geplaatst? Dan storten we het betaalde bedrag uiteraard terug!
Vaak kan een foto prima omgezet worden, maar soms is de kwaliteit van een foto onvoldoende en gaan er teveel details verloren als een foto wordt omgezet voor de gravure. Je kunt natuurlijk altijd even de foto toesturen via onze contactpagina.

Dit is helaas niet mogelijk, maar ons team zorgt ervoor dat de gravure aan jouw verwachtingen voldoet.

Bestellen

Plaats een bestelling door een product te kiezen, je personalisatie toe te voegen en het in je winkelwagentje te plaatsen.

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling succesvol is geplaatst.

Ja, je kunt een afleveradres opgeven dat anders is dan je factuuradres voor geschenkverzending.

Standaard ontvang je na het plaatsen van je order een bevestiging. Het kan dat deze mail in de spam of reclame map van je mail terecht is gekomen. Blijft hij onvindbaar? Neem dan even contact op en dan kijken we met je mee!

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra de bestelling is verwerkt, kunnen we wijzigingen mogelijk niet meer aanbrengen.

Ja! Al vanaf 10 producten kunnen we mogelijk leuke kortingen aanbieden. Neem vrijblijvend contact op en we laten je z.s.m. weten wat de mogelijkheden zijn. Vergeet niet om te vermelden om welk product het gaat en om hoeveel producten het gaat.

Betalingen worden verwerkt door betalingssysteem Mollie. Het is hierdoor mogelijk om veilig te betalen via:

iDEAL: Online betalen via je eigen bank
PayPal: Veilig betalen via je eigen PayPal account
Klarna Achteraf Betalen: Betaal binnen 14 dagen na ontvangst van je product doormiddel van overschrijving of Ideal
Bancontact: De nr. 1 betaalmethode in België
SEPA overboeking: Betalen vanuit verschillende landen
Giropay: Betalen vanuit Duitsland
Sofort Banking: Overboeken uit verschillende Europese landen
KBC/CBC payment: Eenvoudig betalen vanuit België
Belfius Direct net: Eenvoudig betalen vanuit België
ING Home Pay: Eenvoudig betalen vanuit België

 

Je factuur wordt per mail verzonden na ontvangst van je betaling. Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je deze hier ten alle tijden terugvinden en downloaden. 

Verzending & bezorging

We doen ons best de producten goed te beschermen. Helaas komt het wel eens voor dat het pakket tijdens de verzending beschadigd. Wanneer je product beschadigd aankomt, vragen we je binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen. Je krijgt van ons dan een formulier wat je dient in te vullen zodat we een melding kunnen maken bij PostNL of DHL. Naast dit formulier vragen we je een foto van de verpakking en het beschadigde product te maken. We zullen uiteraard zo snel mogelijk een nieuw exemplaar versturen of een andere passende oplossing aanbieden!

Alle informatie omtrent verzenden en retourneren kun je eenvoudig op deze pagina terugvinden: verzenden en retourneren

Check altijd eerst of je bestelling al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Woon je in de buurt van Venlo en kom je liever je bestelling afhalen? Helaas is dat momenteel niet mogelijk. Dit heeft vooral te maken met flexibele werktijden van ons personeel. Voor grotere bestellingen (vanaf 10 stuks) kunnen we altijd even proberen een afspraak in te plannen.

Mocht het nou echt nodig zijn, dan kun je dus eventueel bij ons op locatie je product ophalen en zelfs met PIN betalen (contant is helaas niet mogelijk).

 

Als je op werkdagen vóór 12:00 uur een bestelling plaatst en betaalt, dan verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Dit betekent dat je je bestelling in 95% van de gevallen de volgende dag in huis hebt. Wij bieden supersnelle verzending in Nederland. Wij verzenden pakketjes niet alleen binnen Nederland, maar binnen heel Europa. Voor de verzending maken wij gebruik van de bedrijven als DHL en PostNL. Zij bieden ons de garantie dat de bestelling veilig en snel bij je thuis aankomt. Hieronder vind u een overzicht van de kosten en levertijden.

Al onze producten worden standaard met brievenbuspost of pakketpost verstuurd. Wij verzenden met DHL en PostNL.

 

Wat ontzettend vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Daar balen wij van! Om te achterhalen waar jouw pakketje precies is, willen wij graag een onderzoek starten bij de vervoerder. Neem even contact met ons op en dan gaan wij direct voor je aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.

Service & contact

Gepersonaliseerde maatwerkproducten kunnen enkel worden geretourneerd wanneer deze defect zijn. Retourneren van producten met een algemeen ontwerp, kan middels het herroepingsrecht. Is een product beschadigd bij bezorging of voldoet het niet aan de verwachten? Laat het ons dan weten en dan zullen we een passende oplossing verzinnen!

Super jammer dat we je niet hebben kunnen verrassen met jouw cadeau. Omdat wij hier net zo van balen als jij willen we dit graag voor je oplossen. Stuur ons via de mail een foto van het cadeau dat jij hebt ontvangen. Wij zullen dit beoordelen en dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Dat kan gebeuren! Wij passen het graag voor je aan, neem contact op met onze klantenservice.

Wat jammer dat je niet je hele bestelling in een keer hebt gehad. Grote bestellingen versturen we vaak in meerdere pakketten. Is dit bij jouw bestelling ook zo geweest, dan zie je in de verzendmail meerdere track en trace codes staan. Zo kun je controleren waar het andere deel van je bestelling is. Is jouw bestelling wel in één keer verzonden en mis je toch iets. Neem dan contact met ons op.